امروز: ۱۷ تیر ۱۴۰۳
آخرین خبرهای ایران و جهان

احتمال خودزنی «سید جواد هاشمی» شهردار مضروب تهران

آخرین اخبار , اجتماعی , اخبار ایران , حوادث , سیاسی تاریخ انتشار: ۰۱/۰۲/۲۰ بدون نظر  

اندازه فونت    
احتمال خودزنی «سید جواد هاشمی» شهردار مضروب تهران

فردادنیوز؛ رییس پزشکی قانونی غرب تهران در نامه‌ای به دادسرای ناحیه تهران به موضوع مضروب شدن شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ واکنش نشان داد.
به گزارش فردادنیوز، ماجرای مضروب شدن، سید جواد هاشمی، شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است.
گفته می‌شد که هاشمی حین بازدید از ساختمانی که بیش از جواز ساخت و ساز کرده بود، مجروح شده است. جراحتی که پزشکی قانونی «قویا موضوع غیرمنازعه بودن آن را مطرح کرده است.»
در نامه‌ای که علیرضا کدخدایی، رییس مرکز پزشکی قانونی منطقه غرب تهران به رییس شعبه چهارم، دادسرای ناحیه سی و سه تهران در تاریخ ۱۸ اردیبهشت نوشته شده، امده است که «بازگشت به نامه ۱۰۰۰۷۰-۱۷/۲/۱۴۰۱ از آقای سید جواد هاشمی در تاریخ ۱۷/۲/۱۴۰۱ در منزل شخصی معاینه به عمل آمد، دو جراحت سطحی بخیه شده به صورت موازی در ناحیه طاق سر مشهود می‌باشد، که با عنایت به شکل و الگوی آن‌ها وعدم رویت آثار ضرب و جرح و صدمات دفاعی در سایر نواحی (تنه و اندام‌ها) احتمال حدوث در شرایط غیر منازعه (مانند خودزنی) قویا مطرح است.»


رییس پزشکی قانونی غرب تهران در نامه‌ای به دادسرای ناحیه ۳۳ تهران به موضوع مضروب شدن شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ واکنش نشان داد. گفته می‌شد که هاشمی حین بازدید از ساختمانی که بیش از جواز ساخت و ساز کرده بود، مجروح شده است. جراحتی که پزشکی قانونی «قویا موضوع غیرمنازعه بودن آن را مطرح کرده است.»

منبع انتخاب

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه