امروز: ۱۷ تیر ۱۴۰۳
آخرین خبرهای ایران و جهان

جلیلی دریچه ای از فرصت‌ها را برای جوانان باز خواهد کرد

آخرین اخبار تاریخ انتشار: ۰۳/۰۴/۱۰ بدون نظر  

اندازه فونت    
جلیلی دریچه ای از فرصت‌ها را برای جوانان باز خواهد کرد

فرداد نیوز: مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: جلیلی دریچه ای از فرصت‌ها را برای جوانان باز خواهد کرد و طرح‌های مدون برای زندگی روزمره مردم دارد.

فرداد نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم افتخاری در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: انتخاب آرمانی وقتی انجام می‌شود که مردم از جنبه‌های مختلف، نامزدها را بشناسند.

حجت‌الاسلام افتخاری افزود: در جامعه که این فضا شکل بگیرد انتخابات موثر و تاثیرگذار خواهد بود و منتج به نتیجه مطلوب برای مردم می‌رسد.

وی بیان کرد: در بعضی از ادوار که مردم واقعیت‌ها را نمی‌دانستند، فردی را انتخاب کردند که نه تنها مشکلات را حل نکرد؛ بلکه مشکلات بیشتری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، روابط خارجی و… به وجود آمد.

حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه آقای جلیلی تحول‌خواه است، یادآور شد: بعضی نمی‌خواهند و نمی‌گذارند صدای ایشان به مردم برسد و او را بشناسند.

مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی در کهگیلویه‌ و بویراحمد، عنوان کرد: رقبا که برنامه‌ای برای حل مشکلات ندارد، می‌خواهند دوگانه‌ای کاذبی ایجاد کند و با ایجاد جنگ روانی، نگذارند دیدگاه سعید جلیلی منتشر شود.

وی تاکید کرد: از همه مردم دعوت می‌کنم که هر خبری را شنیدید، در مورد آن جستجو کنند؛ چرا که شیطنت‌ها باعث می‌شود واقعیت واراونه جلوه داده شود.

حجت‌الاسلام افتخاری اضافه کرد: جلیلی دریچه ای از فرصت‌ها را برای جوانان باز خواهد کرد و طرح‌های مدون برای زندگی روزمره مردم دارد.

وی، دولت پزشکیان را دولت سوم روحانی دانست و ابراز داشت: آنها تمام تلاششان این است جلیلی را ترور شخصیتی کنند، چون می‌دانند خبرهای خوبی در راه است و مردم بنا دارند به بانیان زر و زور جواب رد بدهد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه