امروز: ۱۴ تیر ۱۴۰۳
آخرین خبرهای ایران و جهان

درگیری همسر کاندیدای کهگیلویه با اسلحه و قمه +تصاویر

آخرین اخبار , سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۴/۲۳ بدون نظر  

اندازه فونت    
درگیری همسر کاندیدای کهگیلویه با اسلحه و قمه +تصاویر

همسر یکی از کاندیدای استان کهگیلویه و بویراحمد با اسلحه گرم، قمه و چاقو به جان خانواده دختری در یاسوج افتاد.
به گزارش فرداد، با نزدیک شدن به روز انتخابات در حالی که کاندیدای مجلس شورای اسلامی با برگزاری میتینگ انتخاباتی و همایش‌های تبلیغاتی تلاش در متقاعد کردن مردم برای جمع‌آوری رای را دارند؛ همسر یکی از کاندیدای استان کهگیلویه و بویراحمد با اسلحه گرم، قمه و چاقو به جان خانواده دختری در یاسوج افتاد.
تیرماه ۱۴۰۲ بود که اهالی محله‌ای در یاسوج با شنیدن صدای شلیک چند گلوله به خیابان آمدند و با صحنه حمله مسلحانه روبه‌رو شدند؛ آن‌ها با قمه و سلاح به جان یک خانواده افتاده بودند که بعد از مجروح کردن دو مرد از صحنه متواری شدند.
در ادامه پیگیری‌های خبرنگار فرداد، مشخص شد که طی تصادف یک دستگاه لندکروز با دختر خردسال در شهرک امام حسین (ع) یاسوج درگیری و نزاع مسلحانه صورت گرفت.
یکی از شاهدان حادثه در گفت‌وگو با فرداد می‌گوید: «راننده مجرم خانم «ف-الف» بدون گواهینامه در حال رانندگی بود که با یک دختر ۶ ساله تصادف کرد؛ در آن هنگام همراهان راننده با اسلحه کمری، قمه و چاقو به خانواده مصدوم حمله‌ور شده و دو نفر را به شدت مجروح کردند و از صحنه تصادف فرار کردند.»
وی ادامه داد: تا کنون نیروی انتظامی موفق به دستگیری ضاربان و راننده متخلف نشده است. «یکی از سیاسیون ذی‌نفوذ پایتخت‌نشین که قصد ورود به انتخابات شهرستان کهگیلویه بزرگ را دارد با اعمال نفوذ از معرفی متخلفین به مراجع قضایی ممانعت کرده و در روند پیگیری‌های قضایی اخلال ایجاد می‌کند که باعث کند شدن این پرونده شده است.»
انتظار می‌رود دستگاه قضایی، انتظامی، امنیتی و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد جهت جلوگیری از جرائم و حفظ نظم عمومی به این پرونده ورود کنند و با صدور احکام بازدارنده و اجرای آن زمینه ایجاد جرایم مشابه را کاهش دهند.

 

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه