امروز: ۱۷ تیر ۱۴۰۳
آخرین خبرهای ایران و جهان

روستاییان مارگون بخاطر ۲۰۰ متر لوله یک ماه است آب خوردن ندارند/ والله عشایر یک دختر بی‌حجاب ندارد

آخرین اخبار , سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۳/۱۹ بدون نظر  

اندازه فونت    
روستاییان مارگون بخاطر ۲۰۰ متر لوله یک ماه است آب خوردن ندارند/ والله عشایر یک دختر بی‌حجاب ندارد

امام جمعه شهرستان مارگون با برشمردن برخی نعمات الهی در این شهرستان، اظهارداشت: در شهرستان مارگون ما نباید بخاطر ۲۰۰ متر، روستاییان آب شرب سالم برای خوردن نداشته باشند.
به گزارش فرداد، «رحم‌الله خواجه‌پور» در دومین جشنواره فرهنگ و هنر شهرستان مارگون خاطرنشان کرد: از آقای صالحی مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه دارم و چندین بار این مشکل را با پیامک به گوش او رساندم اما جواب ندادند.
وی از نبود آب آشامیدنی سالم در برخی از روستاهای شهرستان مارگون در یک ماهه اخیر هم خبرداد و یادآورشد: در جوار این جشنواره روستایی می‌گویم که روستای بی‌بی خاتونه بیش از یک ماه است که از آب شرب محروم هستند.
امام جمعه شهرستان مارگون گفت: آقای صالحی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هیچ اهمیتی به آب شرب این عشایر و روستاییان محروم و نیازمند این شهرستان با وجود تمام پیگیری‌ها و التماس‌های ما و سایر مسوولان و روستانشینان نمی‌دهد.
خواجه‌پور با طرح این سوال که واقعا چرا با وجود این همه نعمت، یک روستا بخاطر ۲۰۰ متر لوله باید از داشتن آب شرب سالم محروم باشد و نگرانی‌های بحق مردم را هم ببینیم و بشنویم اما هیچ کاری انجام ندهیم، تصریح کرد: بی‌لطفی و کم‌لطفی زیادی نسبت به عشایر و روستاییان شده است و امیدوارم این جشنواره ما را به خود بیاورد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه