امروز: ۱۷ تیر ۱۴۰۳
آخرین خبرهای ایران و جهان

شمایل روستاهای «کبگیان» از اول انقلاب تا حال تکان نخورده است

آخرین اخبار , سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۴/۲۵ بدون نظر  

اندازه فونت    
شمایل روستاهای «کبگیان» از اول انقلاب تا حال تکان نخورده است

مردمان این دیار می‌گویند سلام ما را به رئیس‌جمهور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برسانید و بگویید بجز آن جاده آسفالتی که از دل روستاها رد شده، دهات ما از اول انقلاب تا کنون همانطور مانده است.
آقای بخشدار ممنونیم که ما را دیدید، سلام ما را به رئیس جمهور و استاندار برسانید و بگوئید؛ شمایل دهات ما از بدو انقلاب تا حال تکان نخورده است؟ .
به گزارش فرداد، بخشدار کبگیان عمده مشکلات روستاهای دلی خمسیر را نبود طرح هادی، عدم برخورداری از زیرساخت جاده و جدول‌گذاری معابر، اختلال شدید در آنتن‌دهی تلفن همراه و نبود اینترنت، کمبود روشنائی معابر، عدم برخورداری از منبع ذخیره آب شرب استاندارد و قطعی آب را از اهم مشکلات دانست.
وی افزود: جاده ورودی کرکر زار به دلی‌خمسیر دارای چاله چوله‌های زیادی است که در کنار ترمیم پل‌های ورودی نیاز به تخصیص اعتبار جهت رفع مشکل دارند.
وی با اذعان به وضعیت نامناسب معابر راه روستاهای مذکور خاطر نشان کرد: انصافاََ وقتی به این روستاها می‌آیم و در کانون گرم مردمان این دیار مهمان‌نواز و خونگرم شاهد درددل و مطالبات فراوانشان هستم به شدت شرمنده آن‌ها می‌شوم و نمی‌دانم فارغ از این همه لطف، چطوری جواب درخواست‌های زیادشان را بدهم.
وی در پایان گفت: وقتی مردمان این دیار می‌گویند سلام ما را به رئیس‌جمهور و استاندار برسانید و بگویید بجز آن جاده آسفالتی که از دل روستاها رد شده، دهات ما از اول انقلاب تا الان همانطور مانده است، قطعاََ مسئولان باید دعوت حضور را قبول کنند و بیایند و درد دل مردم را بشنوند.
لازم به ذکر است، روستاهای دلی خُمسیر، مِلَه خُمسیر، چشمه سیب چشمه قَنات، چشمه بِ، لَه دِراز، چشمه وزگی، شَهیا و.. همگی از مجموعه روستاهای دهگانه حوزه دلی‌خمسیر بخش کبگیان هستند که از مشکلات‌ عدم زیرساخت جاده روستائی، کمبود منبع آب شرب، ضعف در آنتن‌دهی تلفن همراه، نداشتن اینترنت، و کمبود روشنائی معابر روستائی رنج می‌برند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه